StoryAuthorLovesTalkiesCredits


Hello !


hi! welcome to my blogger :)



salam maghrib ^^
Tuesday, January 24, 2012 | 0 comments


 salam maghrib . apa khbr kamu d sana ? lama suda nda update blog kan . rinduu ? bullshitt . haha . busy bha sekarang ndada masa ne mau besosial . haha . ehhh ! betul bha . sumpah . haha . busy dengan sekolah , tution , trainiang lagi . perghh . full bha setiap hari . *kesian juga kadang dgn achong nda telayan bha . kesian ne . arghh -_____- . sorry syg . mmuuahh . heee . mmm . cuti pula bha kan seminggu ? sebab cina-cina hari raya . haha . mm . bhaa . aku tau aku busuk . mandi la lu ah . nnti lagi aku udpate . klau aku rajin . dan sekarang aku dgn achong ada small war . haha . baibai ^oo^ . pegi la mandi kalakik bauk machem sdh kamu ne . haha :P

 

« Past Memories | Future Memories »